zaterdag 23 maart 2013

My Shape Box en een Pop up Book kaart

ook dit weekend maar weer aan de freubel geweest.tis toch veel te koud om naar buiten te gaan:)
het shape box patroon komt bij Cards_etc Shop vandaan:)  en het patroon van de kaart  is van From My Craft Room.

ik baal echt zoooooooooo vreselijk dat geen een camera het nog normaal doet in huis of het überhaupt doet waardoor ik geen mooie foto's kan maken.daardoor lijken de kleuren soms niet eens bij elkaar te passen terwijl dat dus wel zo is:(  *snif*  plus die strepen irriteren me mateloos.maar goed ik moet het er voorlopig nog even mee doen. allemaal weer bedankt voor het kijken:)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)