zondag 21 juli 2013

Gastdesigner Kreatrends white on white

Een tijdje geleden werd ik gevraagd om als gastdesigner een kaart te maken voor Kreatrends.
Daar ben ik vanmiddag dus druk mee bezig geweest ondanks de hitte pppfff echt wel warm.

Ik heb gekozen voor white on white omdat ik dat toch wel prachtig vind zo'n witte kaart.


* * * * * * *


de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:

kant
lint
verbandgaas
embossfolder van CC
plakparels
bloemen van I Am Roses
Fancy Flourishes van Cheery Lynn
blaadjes van Joy!
vlindertje van Joy!


Met deze kaart wil ik ook graag meedoen aan de volgende challenges:

Studio Light Wedstrijd Vintage (gebruik kant en vlinders)

Cards en Challenge / Challenge #28 ( gebruik lint en bloemen)

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)