vrijdag 1 juni 2018

Rietjeskaart.................

Toen ik dit ontwerp tegen kwam op facebook kon ik het natuurlijk niet laten om hem ook te gaan maken :) Ik heb er zo een beetje mijn eigen draai aangegeven dus het is nu een soort van alles en nog wat kaart :P  schudkaart, rietjeskaart,watervalkaart,boekje.......................gewoon een verrassingskaart dus :)  Uiteraard weer de prachtige producten gebruikt van Joy!Crafts










Het was heeeeeeel veel werk maar wel supergaaf om te maken
Wil je ook een mooie rietjeskaart maken?
kijk dan hier op YouTube

bedankt voor het bezoeken van mijn site en een heel fijn weekend allemaal :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)