vrijdag 18 januari 2019

spreek je hoera in na de Hiep

Hallo allemaal :)

Wat zijn er deze maand toch weer ontzettend leuke producten uitgekomen bij Joy!Crafts :D
Een hele nieuwe lijn van Jocelijne Design waar je tal van leuke diertjes mee kan maken.
Voor mij was dit even totaal out of the box werken en het testte ook zeer zekers mijn geduld loll maar wat kun je er schattige kaartjes mee maken :)


Voor deze kaart heb ik gekozen voor het neushoorntje en de papegaai.


Is hij niet vreselijk schattig met die wiebeloogjes? :)


En kijk hoe leuk het neushoorntje is :)


Met de blaadjes van de jungle kun je mooi je kaartje aankleden en/of opvullen


En ook de prachtige borders van Mery's kun je hierbij gebruiken alsof het voor elkaar gemaakt is :)


Het label heb ik gemaakt met gebruik van het nieuwe scrapstencil tags en labels

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)





gebruikte materialen:
6002/1179 - Snijstencil - Jocelijne - Tumble friends
6500/0121 - Tacky Tape 3 mm
6500/0215 - Tacky Lijm
6002/1130 - Snijstencils - Mery's Golfborders - tak-bes
6011/0609 - Let's party design papier
6002/1194 - Snijstencil - Jocelijne - Jungle
6002/1215 - Mery's violets wave borders
6002/0881 - Polybesa 30,5 x 30,5 cm scrapstencils tags en labels


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)