dinsdag 26 februari 2019

Welkom lief meisje

Hallo allemaal :)

Deze maand is er een schitterende babylijn uitgekomen bij Joy!Cafts :D
Op zulke momenten is het dan weer jammer dat je zelf geen baby's meer verwacht in de familie en/of kennissenkring ;)

Voor vandaag heb ik een babykaart gemaakt voor de geboorte van een meisje


Voor de basis heb ik het het sjabloon van Jilliez gebruikt 
( 2018/0002 Jilliez Contour Creator Emily )



In de hoek heb ik het stencil Flower of happiness gebruikt
 en de bloemetjes nog een keer in een ander kleurtje uitgestanst



Van Mery's baby wave borders stencil 
heb ik deze 3 schattige babydingetjes gebruikt.

dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6410/0514 - Clearstempel - LWA - Babytekstjes
6011/0606 - Papierset - Design Vintage Babygirl
6011/0416 - Labelvellen - Vintage Babygirl
6002/1216 - Snijstencils - Mery's Baby-golflijn
6002/1186 - Snij-embos-debosstencil - Flower of Happiness



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)