vrijdag 24 mei 2019

(JoyNews Juni) Voorgoed uit ons midden

Hallo allemaal :)

Voor het Joy!News van juni mocht ik alvast aan de slag met de mooie nieuwe produkten.
Ik heb 3 condoleancekaarten in totaal  gemaakt want hoe triest ook je hebt ze op een gegeven moment wel nodig en met de mooie stempels die uit zijn gekomen kun je mooie serene kaarten maken.Dit is kaart 2 uit de serie van 3.


Ook deze kaart heb ik eenvoudig gehouden,ik vind hem zelf mooi zo.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende x :)







gebruikte materialen:
6011/0542 - Papierset - Condoleance
6410/0498 - Clear Stamp Condoleance
6410/0499 - Clear Stamp Kosmos
6500/0215 - Tackylijm

3 opmerkingen:

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)