zondag 2 juni 2019

Home is where the ocean is........

Hallo allemaal :)

Vandaag ben ik weer aan de slag gegaan met het gave zeethema van Joy!Crafts
en heb het kaartmodel van Noor Design challenge #25 gebruikt


Hebben jullie de leuke kleine transparante bolletjes al ontdekt van Joy!Crafts?
je kan er natuurlijk een bolletje van maken door de 2 helften op elkaar te doen,
ik heb nu een halve gebruikt voor deze kaart en er een schelp in gedaan :)









Ik heb ook echte schelpjes geplakt op de kaart en daartussen het zeewier gemaakt.




De gave kosmos stempels hoef je natuurlijk niet alleen te gebruiken voor rouwkaarten ,
je kunt ze overal voor gebruiken zoals op deze tag :)

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)






gebruikte materialen:
6011/0514 - Papierset A4 - Under the sea
6002/1305 - Snij-embos-debosstencil- Zeewereld
6002/0662 - Snij-embosstencil - Schelpenrand
6410/0360 - Clear stamps - At the sea
6002/1289 - Snijstencil - Noor - Vintage Borders - June
6211/0001 - Transparante bollen
6002/1257 - Snijstencil - Noor - Border blauw
6002/1256 - Snijstencil - Noor - Lovely Oval
6410/0499 - Clearstempel - Noor - Condoleance - Kosmos bloemen

1 opmerking:

  1. Schitterend zee-kaartje is het geworden!
    Prachtige kleuren en materialen.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)