vrijdag 16 augustus 2019

Life is perfect

hallo allemaal :)

afgelopen week was mijn inspiratie even ver te zoeken, denk een beetje teveel hooi op mijn vork
de laatste tijd met van alles en nog wat maar ook dat komt wel weer goed :)
en dan plots is ineens je mojo weer terug en ontstaat er deze creatie :)

dit is de link naar de tuto zodat je hem ook zelf kan maken :)
scrap -n chat 2


deze nieuwe papierlijn is zo gaaf ,het deed mij gewoon zeer om er in te knippen lolll
maar als je het gebruikt heb je wel gelijk iets heel moois :D


de waterduppeltjes heb ik gemaakt met glossy accents


het is een soort van labelkaart/albumpje geworden.
geen idee hoe ik het moet noemen



Hier valt toch niets meer aan toe te voegen:)
Ik word er iig erg blij van.


En wat is de daisy bloemen swirl toch mooi :)


Deze papierlijn leent zich ook geweldig voor de labels



En natuurlijk is ook hier de achterkant niet vergeten 



dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)


gebruikte materialen:
6002/1340   Snij-embos-debosstencil - Kerst kroon
6002/1342   Snijstencil - Daisy Bloemen-swirls
6002/0939   Snijstencil - Framboosblad
6002/1289   Joy!Crafts - Snijstencil - Noor - Vintage Borders - June
6004/0037   Snijstencil - Jocelijne - Labels/Tekst
6011/0629   Papierset - Noor Design - Wild Flowers
6370/0052   Artificial Flower - Roosjes kern zalm/rose/lila
6500/0060   Foam Pads 0,5 mm/2,5mm.blok ZWART 2,5mm, 10x15 cm
6500/0122   Tacky Tape 6 mm




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)