dinsdag 21 januari 2020

Bloghop 21 januari : Hooray

Hallo allemaal :)

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 1 aan de slag gegaan. Dit keer hebben we allemaal als basis de kaartvorm gebruikt en daarop de nieuwe artikelen gebruikt, wat een mogelijkheden...



Hallo allemaal :)

Dit is mijn inspiratiekaart voor vandaag voor jullie voor de bloghop.
Ik heb mij maar even met een koffie thema bezig gehouden
(ben zelf natuurlijk vreselijk koffieverslaafd :P )


Deze kaart is dan ook voor een jarige die uiteraard ook van koffie houdt.







Ik heb ook gelijk maar even een wat ouder artikel gebruikt
 want ze blijven leuk de scrabble woordjes.





de kaartenstandaard blijft reuze-handig van Joy!Crafts

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de namen),
dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 27 januari bekend. Hoppen jullie gezellig mee?








Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6002/0899   Polybesa-stencil - Kaartmodel geschulpt
6002/1430   dianthus flower
6004/0016   Scrap Snijstencil en Stempel - Scrabble  
6011/0424   Labelvellen/knipvel - Afternoon tea
6011/0543   Papierset - Hug in a Mug
6002/1396   Stansmal - Jocelijne - Ballon cijfers
6002/1439   Stans-debosmal - Bille's blad elegant
6002/1406   Stansmal - Kaarthanger/standaard-symmetrisch

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Sandra, leuk dat het nu een koffie kaart is. De standaard is ook leuk!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je voor koffie thema gekozen hebt, is weer iets anders dan thee haha! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt. Prachtig DP heb je gebruikt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart, ik heb nog nooit meegedaan aan een bloghop, maar door jou kaart kwam ik erop. Dus zal eens een kansje wagen
    Groetjes elske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart. Ook geschikt als mannenkaart door de wat stoerdere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk koffie kaartje Sandra met dat lepeltje en die handige kaart standaard.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart vind ik ook leuk, maar de kaart die je op 23 januari postte spreekt mij veel meer aan!

    BeantwoordenVerwijderen

  8. What a cute image and a lovely card, fab colours too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)