donderdag 25 februari 2021

Lentekriebels

 Hallo allemaal :)

kijken jullie ook allemaal zo uit naar de lente?

Ik kan niet wachten tot het zonnetje weer heerlijk gaat schijnen en de bloemetjes weer gaan bloeien :)


Vandaar dat ik vast dit kaartje heb gemaakt met het fleurige papier
spring mood en het kaartje is van spring arrival's.
De bloemen zijn gemaakt van het mooie pioenroos stencil van Joy!Crafts en de wikkel bloemen van Bille.


Ook de kastanjeblaadjes mochten weer niet ontbreken op deze kaart


de wikkelbloemen heb ik opgefleurd met meeldraadjes
 en heb hier en daar wat dauwdruppeltjes geplaatst.


de bloemen stencils zijn toch prachtig?


op deze kaart mocht natuurlijk ook de bloemenborder stencil van Joy!Crafts niet ontbreken


Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)

gebruikte materialen:
6002/1440   bille's wikkelbloemen
6002/1439   bille's leave elegant
6002/1514   pioenroos
6002/1564   mixed up stencil
6002/1604   border angel
6002/1436   bloemen rand6003/0098   kastanjeblaadjes
6011/0427   springs arrival
6011/0657   spring mood
6410/0526   clear stamp banners


3 opmerkingen:

  1. Een prachtige voorjaarskaart Sandra, er valt veel moois te zien en alles past perfect bij elkaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een FLEURIG kaartje is dit Sandra.
    Ik hoop dat je hebt genoten van het MOOIE weer de afgelopen dagen......net lente.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)