zondag 9 september 2018

CandleLight

Hallo allemaal :)


Wat is er nu mooier met kerst als de warmte en gezelligheid van kaarslichtjes : )))))))))
Dus toen ik dit bestand zag wist ik gelijk die MOET ik maken!
Dit staat toch reuze gezellig in huis en al helemaal met de prachtige producten van Joy!Crafts :D




Ik heb natuurlijk weer gebruik gemaakt van het schitterende papier Siberian Snow, ben er helemaal verliefd op :)


Aan de zijkanten heb ik de Sketch Art Stars en Clematis stencil gebruikt om de boel op te fleuren.
De kerststempel van Joy!Crafts heb ik met 3d foam plakkertjes vastgezet.


Voor de standaard heb ik het gave Border Leaf stencil gebruikt



De prachtige Grass with butterflies stencil heb ik op het nep waxinekaarsje geplakt voor een leuker effect.

De rest afgewerkt met parelsnoer,veertjes,bloemetjes,nepkadootjes en een strikje.

Ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik :) 
dankjewel voor het bezoeken van mijn site en tot de volgende x.


Gebruikte materialen:
6002/1138 - Sketch Art Stars
6002/1133 - Grass with butterflies 
6002/1123 - Clematis
6011/0556 - Siberian Snow 
6500/0121 - Tacky Tape 3 mm
6500/0215 - Tacky Lijm
6002/1132 Border Leaf






3 opmerkingen:

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)