dinsdag 6 augustus 2019

Merry Christmas

Hallo allemaal :)

Dat kerstkaarten niet allemaal traditioneel rood/groen en wit hoeven te zijn
 dat weet iedereen natuurlijk allang :D
Dus ik heb mij weer heerlijk uit kunnen leven met deze gave nieuwe kerstlijn




Het winterlandschap stencil van Joy!Crafts past hier weer zo mooi bij :)



En is deze schattige hertenfamilie gewoon niet te leuk?



Sybille heeft weer een supergaaf stencil uitgebracht:Bille's border - Sterren
je kan hem in zijn geheel gebruiken maar ik heb hem hier door midden geknipt



En de poinsettia van Joy!Crafts blijft het geweldig doen
 op kerstkaarten zelfs in deze kleurtjes :)

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)




gebruikte materialen:
6002/0886   Polybesastencil - Dendennis - Display round
6002/1048   Snij-embosstencil - HH - Poinsettia
6002/1171   Snij-embos-3Dlijnstencil - Winterlandschap
6002/1259   Snijstencil - Bille's border - Sterren
6002/1334   Snij-embosstencils - Noor - Herten
6002/1335   Snijstencils - Noor - Sparren
6011/0615   Papierset - Noor - Design Feliz Navidad







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)