zondag 15 september 2013

projectjes van afgelopen week

Sjah daar zit je dan met een burn out thuis.......................het moest er een keer van komen.......heb afgelopen jaren teveel doorstaan en vorige week zei mijn lichaam.....het is voorlopig genoeg......

ze zeggen dat je dan moet proberen te ontspannen door leuke dingen te gaan doen.nou ik kan jullie zeggen: als je een burn out hebt is je lichaam en geest zooooooooo moe dat eigenlijk alles teveel is wat je doet.
maar goed afgelopen week toch nog wat dingetjes gemaakt alleen heb ik er er vreselijk lang over gedaan......ppffffff vandaar dat ik nu even alles in 1 bericht gooi :)

bedankt voor het kijken en tot de volgende keer

liefs Sandra





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)