maandag 30 september 2013

Vintage mini album

12 oktober ga ik een workshop geven in Utrecht op de allereerste hobbymaatjes dag :)
het wordt voor mij een dubbele spannende dag want A: je gaat voor het eerst heel veel mensen ontmoeten die je wel spreekt op facebook maar nog nooit in het echt hebt gezien EN ik wordt gelijk gedoopt door mijn eerste workshop te geven hahahaha.heb nu al vreselijk de bibbers.

Ik heb van de week al 1 demo gemaakt die ik meeneem naar die dag en zal er waarschijnlijk nog 2 maken:)

Het is een mini album gemaakt van jawel................wcrolletjes.Niemand hoeft zich zorgen te maken om opeens heel veel wcrollen te gaan sparen dat heb ik al gedaan whahahaha.

Wij gaan op die dag een Vintage mini album maken.ik heb er het zeer mooie papier van Joycrafts voor gebruikt:) en de mooie Vintage plaatjes zijn van StudioLight.
UPDATE: tot mijn grote spijt zal ik niet aanwezig zijn op 12 oktober:( heb teveel gezondheidsproblemen vanwege mijn burnout)






Dus voor alle dames van de hobbymaatjes dag..............ik zou zeggen schuif gezellig bij mij aan op 12 oktober om deze leuke workshop te volgen.kosten zijn maar 3.50...............

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)