donderdag 25 oktober 2018

Speciaal voor jou

Hoi allemaal :)

Ik kon het gewoon niet laten om nog een kaart te maken met het prachtige Dreaming in the Sky design papier , en ik ben al helemaal gek van paars en pastel tinten enzo :)
Voor vandaag heb ik gekozen voor een center step kaart.
Het blijven leuke modelletjes om te maken.



Ik heb ditmaal de eenhoorn uit de cirkel losgeknipt en neusje neusje geplakt met het eenhoorn op het papier :) Het mooie grasrandje met vlinders van Mery's vond ik er wel goed bijpassen.


Ook het stempeltje is afkomstig van Mery's


Voor de rest hoefde deze kaart eigenlijk niet veel opschmück, alhoewel ik wel mijn eigen erop heb betrapt dat ik deze x geen bloemetjes heb gebruikt :)

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x



gebruikte materialen:
6002/1170 - Snij-embosstencil - Magic Unicorn
6011/0596 - designpapier Dreaming in the sky
6002/1169 - Snij-embos-debosstencil - Floristic Art
6002/1124 - Snij-embosstencil - Bloemenrand barok
6500/0122 - Tacky Tape 3 mm
6500/0215 - Tackylijm
6002/1133 - Grass with Butterflies stencil
6002/1116 - Mery's Square
6410/0479 - Clearstempel - Mery's Sterkte/Beterschap




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)