dinsdag 30 oktober 2018

Jingle bells

Hallo allemaal :)

Voor vandaag heb ik weer een kerstkaart staan met de leuke lijn van Franciens Katten:
Kerst met Franciens Katten

Deze lijn heeft 2 knipvellen met leuke plaatjes van poezen en 4 x 2 dubbelzijdig papier



Ik heb het voor mijn doen weer eenvoudig gehouden bij deze kaart :)


natuurlijk mocht dit leuke poezenstencil niet ontbreken op de kaart


Hier heb ik iets glitter frantage poeder gebruikt om het iets kerstiger te maken :)


De tekst komt uit het Papier stans blok La Vie est Belle Christmas Carol

en ook mogen de blaadjes natuurlijk niet ontbreken ,ik heb het Snij-debosstencil - Kruidblad
en het stencil Border Leaf gebruikt. 


Dankjewel voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende x :)


gebruikte materialen:
6011/0382 -  Papier stans blok La Vie est Belle Christmas Carol
6500/0215 - Tacky Lijm
6002/1153 - Snijstencil - Vierkant craquele eindeloos
6002/1131 - Snij-debosstencil - Kruidblad
6002/1132 - Border Leaf
6011/0573 - Kerst met Franciens Katten
6002/1054 - Cutting stencil Merry Christmas
6002/1140 - Snij-embos-debosstencil - Franciens Cadeaukat



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)