woensdag 21 november 2018

Bloghop 21 November

Hallo Allemaal :)

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn met de nieuwe artikelen van deze maand aan de slag gegaan en wat zijn er veel mooie producten uitgekomen. 3 Prachtige stencils met een winterslandschap en hertjes om de mooiste scenes te maken. Maar ook prachtige stencils voor neutrale kaarten, zoals de bloemetjes frame, hoek, tabs enz. Prachtige stempels met Nederlandse teksten. En een leuke serie van Mery.
Ook Dendennis heeft zijn serie weer uitgebreid met 2 leuke karakters en accessoires...




Ter inspiratie heb ik voor vandaag een tunnelkaart gemaakt met een winters tafereeltje :)


Voor de binnenkant van de kaart heb ik een mooi vel gebruikt van het Siberian Snow papier designpapier.



Op het "draaikaartje" 2 stempels gebruikt van het gave Clearstamp - Merry Christmas


Het vogeltje en de kerstbomen heb ik beïnkt met distressinkt met behulp van vinger daubers


de leuke tiny tabs kun je ook heel goed gebruiken samen met de Set stencil + Clearstamps ( 6004/0001 )


Ook heb ik nog wat sneeuwpasta op de top van de bomen gedaan en de heuvels :)



De hertjes zijn echt superschattig :) de stippen zijn er opgemaakt met een molotow stift
en natuurlijk is ook de achterkant van de kaart niet vergeten anders is het ook maar zo saai :)


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle DT leden gekeken hebt, dan ga je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 26 november bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Bedankt voor jullie bezoekje en niet vergeten langs de andere dames te hoppen. :)




gebruikte materialen:
6002/1181 - Roe-deer
6002/1182 - Bird on twig
6002/1176 - Spruce in a row
6011/0598 - Designpapier - A4 - 12 vel 3 x 4 designs Midwinter
6002/1191 - Tiny tabs
6004/0001 - Set stencil + Clearstamps
6011/0556 - Siberian snow
6500/0215 - Tacky Lijm
6500/0121 - Tacky Tape 6 mm
6002/1197 - Snij-embosstencil - Noor - Rand met swirls
6410/0114 - Clearstamp - Merry Christmas
6200/0221 - 3 daubers



17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, ik denk dat het mijn favoriet is voor Kerstmis en ik wil het ook echt doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi model kaart heb je gemaakt. De materialen zijn ook heel geschikt voor een prachtige kerstkaart. Super Sandra. Groetjes van Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart Sandra, een leuk ontwerp...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow gaaf met dat touwtje! leuke kaart!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zeg, vooral het draaikaartje geeft er een leuke twist aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh jeetje wat een mooie draaikaart is dit geworden! Wat passen alle elementen goed bij elkaar en wat vind ik het gaaf om te zien dat er zelfs aan de achterkant van de kaart mooi papier is geplakt. Eerlijk gezegd denk ik daar zelf eigenlijk nooit aan! *oops Een idee om te onthouden dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kaart, het model maakt deze kaart bijzonder mooi.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de kleuren die zijn aangebracht super op elkaar afgestemd. Met name de boompjes daar viel mijn oog op. In elkaar overlopende mooie groene kleuren. Ik hou ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke kaart. Erg leuk model op deze manier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card with beautiful details! I love the deer and the trees! So pretty the way this card folds too! Lovely details!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model kaart heb je gemaakt voor de blog hop Sandra.Prachtig geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart zeg.. Ben jaloers 🙈. Bedankt voor het delen.. Ik ga hem onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In dit kaartje zit ook tijd in...heel mooi gemaakt. Wat een kleine lieve schattige hertjes. prachtige tekst ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat en prachtige kaart. De kleurcombi en het model kaart vind ik echt super. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)