maandag 5 november 2018

Oct IAR Challenge

Hallo Allemaal :)

Zeg nu zelf........... is deze nieuwe eenhoorn collectie niet droomachtig mooi??Ik was gelijk helemaal verliefdddddddd ook al heb ik dan geen kleine kinderen meer die fan zijn van eenhoorns maar ik ben zelf gelukkig wel fan van fantasy art( zoals te zien aan mijn blog header)

Met deze kaart doe ik ook mee aan de I Am Roses Challenge



Ik wilde eerst een kaart maken met deze gave eenhoorn stans maar heb mij gelukkig bedacht om er een waxinekaart doosje van te maken :)


De prachtige zachte kleurtjes van het papier en het motief. tis in 1 woord fantastisch, dan heb je toch helemaal niet veel embellishments meer nodig? :) :)




Als iemand hier niet vrolijk van wordt dan weet ik het ook niet meer hoor :) 
Zou het haast aan mijzelf geven voor mijn verjaardag lolllll






De eenhoorn stans heb ik bewerkt met distressinkt, gewoon deppen met een sponsje en zorgen voor de juiste kleurcombinatie.De mooie nieuwe floristic art takjes en bloemetjes maken het geheel helemaal af.





Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende x :)


gebruikte materialen: 
6002/1170 - Snij-embosstencil - Magic Unicorn
6011/0596 - designpapier Dreaming in the sky
6002/1169 - Snij-embos-debosstencil - Floristic Art
6011/0383 - Papier- stansblok - Lavendel
6002/0537 - Cut- Embosstencil - Frames blauwe met swirls
6002/1124 - Snij-embosstencil - Bloemenrand barok
6500/0122 - Tacky Tape 6 mm
6500/0215 - Tackylijm
6003-1004 - Snijmal Noor rond 4


1 opmerking:

  1. This is an awesome gift set! Thank you for playing along in our challenge at I Am Roses! Hugs, Rosie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)