woensdag 5 december 2018

Een groot verdriet..............

Hallo allemaal,

helaas krijgen we hier allemaal ooit eens mee te maken en voor mij is het nu nog heel recent maar toch zullen dit soort kaarten ook gemaakt "moeten" worden.

Ik heb het erg eenvoudig gehouden maar hopelijk wel zo dat het toch nog "warm" overkomt.


Heb bij deze kaart alleen 2 kleuren cardstock gebruikt en 2 kleuren inkt


Meer weet ik op dit moment niet te schrijven, het maken van deze kaart was voor mij ook een soort afsluiting voor mijzelf :(


Het gedichtje heb ik van internet gehaald en uitgeprint op gewoon wit printpapier en met een soort sponsje de achtergrond gedaan met distressinkt voor een "vintage"look


dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x




gebruikte materialen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)