donderdag 27 december 2018

Our friendship is special..........

Hallo allemaal :)

Met het gave Rien Poortvliet designpapier uitgebracht door Joy!Crafts waan je je weer in vervlogen tijden :) ouch..................voel me opeens heel oud............ :P desalniettemin kun je er wel weer hele mooie kaarten mee maken :)



Dit is niet echt een kerstkaart maar een winterse (nostalgische) kaart voor iemand die speciaal is voor jou,voor mij is dat nog steeds mijn moeder sowieso en die had ik het liefst elke dag een dikke knuffel gegeven ware het niet dat ik op 100 km afstand woon :(



Ik heb de leuke bloemblaadjes van de Dahlia gebruikt op deze kaart en de Hibiscus Swirls ter decoratie aan de zijkant.
Met de nieuwe blending brushes van Joy!Crafts heb ik het Lovetime polybesa stencil aangebracht



ik ben gek op labels/tags en heb deze dan ook weer gebruikt in combinatie met een van de little happiness stempels


Ook het supergave metallic ribbelkarton is van Joy!Crafts.
Deze is er in verschillende kleurtjes.

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6002/0871 - Polybesa stencil - Lovetime
6200/0228 - Joycrafts Blending Kwastjes
6002/1235 - Snijstencil - Dahlia
6011/0603 - Papierset - Rien Poortvliet - Kabouterwinter
6410/0471 - Clear stempel - Hiep hiep hoera
6002/1197 - Snij-embosstencil - Noor - Rand met swirls
6002/1200 - Snij-embosstencils - Noor - Swirlvierkant
6002/1227 - Hibiscus Swirls
6002/6107 - Basislijn snijstencil - Labels 6 st
8089/0220 - Golfkarton metallic
6500/0215 -  Tacky lijm



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)