woensdag 27 maart 2019

Happy Easter

Hallo allemaal :)

Wat zijn er toch weer veel en mooie en vrolijke produkten uitgekomen voor de maand april van Joy!Crafts :)



De zon en warmte laat nog even op zich wachten in nederland
maar hier word je toch vanzelf wel vrolijk en blij van?



Uit mijn eigen fotografie collectie heb ik gekozen voor een mooie vlinder foto wat
precies past bij de gave kleurtjes van het designpapier



en kijk eens hoe mooi elegant het nieuwe Snijstencil - Dandy corner is :)
Fijne stencils zoals deze kun je het beste opplakken met de Lijmvellen A5 - Snel en Schoon



de kleine vlindertjes zijn van het nieuwe stencil  Snij-embos-debosstencils - Bloemenrand


 dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)





gebruikte materialen:
6002/1278 - Snijstencils - Noor - Happy Easter
6002/1285 - Snijstencil - Noor - Border blauw
6011/0613 - Papierset - Noor - Design Easter
6002/1188 - Snij-embos-debosstencils - Bloemenrand
6500/0215 - tacky glue
6002/1226 - Snijstencil - Dandy corner
6500/0034 - Lijmvellen A5 - Snel en Schoon
foto van de vlinder is mijn eigen fotografie


1 opmerking:

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)