vrijdag 5 april 2019

Be happy..... dream big

Hallo allemaal :)

Voor vandaag heb ik een klein schattig vierkant kaartje gemaakt gewoon zomaar om iemand op te fleuren :)



Het nieuwe papierset Birds in Paradise is zo gaaf en daar past weer mooi het lieve vogel stencil bij
Ik heb een poging gedaan om er roodborstjes van te maken loll maar op de een of andere manier
heb ik voor mijn gevoel niet de juiste kleurmarkers :D


Natuurlijk is ook de binnenkant weer niet vergeten :)
Heb een pocket gemaakt met het Polybesa Scrapstencil - Noor - Tab-borders


Ook op deze kaart heb ik weer de kleine bloemetjes en het vlindertje gebruikt van het
Snij-embos-debosstencils - Bloemenrand


Het vogeltjes stencil heb ik opgeplakt met 3d foam blokjes.
De teksten zijn van Clearstamps - Dendennis - Baby quotes





 dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)




gebruikte materialen:
6410/0515 - Clearstamps - Dendennis - Baby quotes
6011/0597 - Papierset - Birds in Paradise
6002/1285 - Snijstencil - Noor - Border blauw
6002/1226 - Snijstencil - Dandy corner
6002/1189 - Snij-embos-debosstencil - Vogel en nest
6002/1188 - Snij-embos-debosstencils - Bloemenrand
6500/0215 - Tackylijm
6002/0883 - Polybesa Scrapstencil - Noor - Tab-borders




1 opmerking:

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)