maandag 29 juli 2019

Best Friends Furrever

Hallo allemaal:)

Vandaag heb ik deze schattige kaart voor jullie om te laten zien :)

Ik heb het hondje en het poesje van het nieuwe Joy!Crafts stencil beste vrienden
in een fotoframe geplaatst, ook nieuw van Joy!Crafts

 Het mooie rozenhoek stencil heb ik ingekleurd met sketchmarkers

De beide fotoframes heb ik bewerkt met embosspoeder voor een mooi brons effect.







Ook de binnenkant van de kaart is weer niet vergeten.
Hier heb ik weer een pocket in gemaakt zodat er een tag/label o.i.d in kan.



Ook bij deze kaart weer veel gebruik gemaakt van 3d foampjes voor het speelse 3d-effect :)


Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)


gebruikte materialen:
6002/1326 - Snij-embos-debosstencil - Beste vrienden
6011/0417 - Labelvellen/knipvel - Noor - WoofWoof
6011/0616 - Papierset - Noor - Design WoofWoof
6002/1294 - Snij-embos-debosstencil - Rozenhoek
6002/1309 - Snijstencil - Fotoframe
6002/1295   Snijstencils - Lint Swirls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)