woensdag 24 juli 2019

Tafeldecoratie Schelp

Hallo allemaal :)

Wisten jullie al dat Joy!Crafts ook hele leuke houten figuurtjes
 en plastic transparante figuren heeft in het assortiment?

Ik heb deze keer de transparante schelp omgetoverd tot een gave steampunk decoratie :)


Als bodem( basis) heb ik een ronde woodster gebruikt ( de grootste) 
en daarop een mooie cirkelstans geplakt, daarna de schelp vastgezet zodat alles mooi blijft staan.


Ook mocht de flessenpost natuurlijk niet ontbreken :P 


Bij een schelp horen natuurlijk ook wat waterdruppeltjes



de mooie libelle mocht ook niet ontbreken, tis 1 van mijn favoriete insecten en past geweldig bij een steampunk thema :)

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6211/0002 - Transparante schelp
6320/0001 - Houten Cirkels
6002/1293 - Snij-embosstencil - Libelle 6002/1293
6320/0005 - Woodsters - Figuren hout: anker - reddingsboei - stuurwiel
6320/0003 - Woodsters - Houten figuren - Zeester- schelp- vis

2 opmerkingen:

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)