zondag 22 september 2019

Christmas is loading..........

Hallo allemaal :)

De herfst/ winter/ halloween en kerst blijven toch prachtige seizoenen om kaarten voor te maken
dus vandaag heb ik weer een kerstkaart voor jullie.

als basis heb ik dit keer weer gekozen voor een display kaart van Dendennis


Ik vind de gnome stencil echt zo leuk, binnenkort maar gauw weer meer gnoompjes maken op voorraad want die kunnen natuurlijk overal wel bij/op :)


En zoals je ook vaak paddenstoelen verwerkt ziet in kerststukjes dacht ik, 
ik gebruik ze nu ook maar gewoon voor op een kerstkaart ( de paddenstoelen zijn nieuw van Jocelijne) en dat gaat prima samen :)
en helemaal mooi met de nieuwe roll up flower.


een hertje van Joy!Crafts mag dan natuurlijk ook niet ontbreken


en kijk hoe leuk je de nieuwe knipvellen kan gebruiken met de nieuwe randmal





Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)





gebruikte materialen:
6002/0885   Joy Crafts Dendennis - Display classic
6002/1145   Snij-embosstencil - Silent Night - Frame Merry Christmas
6002/1334   Snij-embosstencils - Noor - Herten
6002/1337   Snijstencil- Noor - Rol-op bloem
6002/1384   Snij-embosstencil - Noor - Doily rond
6002/1386   Snij-embosstencil - Noor - Mon Ami - Dwerg
6002/1397   Snijstencil - Jocelijne - Champignons
6011/0418   Labelvellen/knipvel - Noor - Dear Santa
6011/0626   Papierset - Noor - Design Dear Santa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)