woensdag 25 september 2019

Winter

Hallo allemaal :)

de kerstdagen komen steeds sneller dichterbij en wat is er dan leuker ( behalve kerstkaarten maken)
om ook kerst decoraties te maken?
Joy!Crafts heeft hele leuke MDF kerstballen in het assortiment
 en ben daar dus mee aan de slag gegaan :)


Met het mooie papierset Papierset - Design Christmas Celebrations 
heb je gelijk een gave achtergrond :)
Ik heb er een winters tafereeltje van gemaakt


De hertjes heb ik zachtjes ingekleurd met faber castell potlood
waardoor het een heel mooi effect krijgt




en natuurlijk mag het winterlandschap stencil natuurlijk ook niet ontbreken.
Ik heb iig alvast weer een decoratie klaar voor kerst dus van mij mag kerst wel komen hoor 😃





gebruikte materialen:
6002/0536   Snij-Embosstencil Winterwensen doilie
6002/0910   Snij-embosstencil - Flonkerende Sterrencirkel
6002/1181   Snij-embos-debosstencil - Reeen
6002/1171   Snij-embos-3Dlijnstencil - Winterlandschap
6002/1289   Snijstencil - Noor - Vintage Borders - June
6002/1298   Snij-embos-debosstencil - Zomerkroon
6002/1335   Noor - Sparren
6011/0628   Papierset - Design Christmas Celebrations
6200/0160   MDF kerstbal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)