maandag 21 oktober 2019

Bloghop 21 oktober

Hallo allemaal :)

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Wat zijn er weer prachtige producten uitgekomen en voor ieder wat wils.
Weer een serie van leuke kabouter stencils voor de kabouter liefhebbers. 2 schattige stencils met beren. Winterstencils met sterren. Een handige standaard voor je kaarten en leuke stempelsets. 
Teveel om op te noemen, maar hieronder het complete overzicht...


Dit is mijn inspiratiekaart voor de bloghop :)


op deze kaart heb ik het mooie papierset Autumn Bloom gebruikt


de roll up flower heb ik weer van meerdere lagen gemaakt zodat het een mooie volle bloem wordt :)


ik heb wat herfstachtige blaadjes uit de oktober collectie toegevoegd( sketch art blaadjes)
 zodat het weer mooi bij het papier past


en bij de nieuwe wensboom van Joy!Crafts hoort natuurlijk ook een wenskaartje :)


de stempel believe is van de nieuwe clear stamp set Hello
net als de hartjes stempels op de kaart


en natuurlijk mag de gave nieuwe kaart standaard niet ontbreken.
 ik vind hem echt supermooi :)


 Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de namen),
dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 29 oktober bekend. Hoppen jullie gezellig mee?











Sybille

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)





gebruikte materialen:
6002/1070   Snij-embosstencils - Denneappels
6002/1336  Snijstencil - Noor - Roll up flowers smooth
6002/1394   Snij-emboss stencils - Noor - kaartenstandaard
6002/1395   Snijstencil - Noor - Mon Ami - Harley
6002/1410   Snij-emboss-debosstencil - Wensboom
6011/0641   Papierset - Autumn bloom
6410/0497   Scrap clearstempel - Noor - Hello

17 opmerkingen:

  1. Wat een apart kaartje, maar wel superlief.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig en leuk met de nieuwe Mon Ami Harley! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart is dit geworden super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie warme herfstkaart Sandra. Die mooie randen en de prachtige bloem geven de kaart net dát extra's vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzonder mooie kaart geworden, mooie kleuren en de egel is zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje met de leuke egel .
    Leuk de wensboom zo gevuld met bloemen.
    Knap gedaan weer.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie kaart gemaakt met alle nieuwe spulletjes van Joy.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a super autumn card. Love the colours and all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met die egel💟💟😴💜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig zeg! Mooi hoe alles ene plek krijgt op jou creatie, er is veel op te zien. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een super leuke en mooie herfst kaart. Het egeltje vind ik so cute. Ik ben ook helemaal weg van de nieuwe kaartenstandaard. Die staat hoog op mijn verlanglijstje. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super handig zo'n kaartenstandaard en een prachtig kaartje:)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat egeltje 😍 zo leuk!! Mooie bloem ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat hebben jullie allemaal verschillende leuke kaarten gemaakt voor de bloghop. Ik heb weer leuke ideen opgedaan
    Deze kaart is ook weer supr

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)