dinsdag 1 oktober 2019

boo

Hallo allemaal :)

 Niet alleen is de herfst periode mooi vanwege de prachtige kleuren
 maar Halloween is natuurlijk ook geweldig :D
Joy!Crafts heeft weer geweldige Halloween producten uitgebracht
 waar ik weer helemaal blij van word :)

Op deze kaart heb ik de nieuwe producten samen met de oudere producten
 ( van vorig jaar) gecombineerd


De nieuwe heks is ook weer geweldig op haar bezemsteel.
Ik heb er gelijk maar een sliderkaart van gemaakt zodat ze heerlijk kan "rond" vliegen

En zijn de nieuwe sketch art pompoenen niet prachtig?
samen met de andere pompoenen is het een perfecte combinatie.




Het spookje en de spooky tree van vorig jaar mogen natuurlijk ook niet ontbreken.......



ook aan de binnenkant van de kaart is weer gedacht.
heb er weer een pocket ingemaakt zodat er nog een label ingemaakt kan worden o.i.d








gebruikte materialen:
6002/1071   Snijstencil - Boom Halloween
6002/1238   Snijstencils - Sliders
6002/1325   Snij-embosstencil - Halloween spin
6002/1338   Snijstencil- Rear end Sliders
6002/1341   Snijstencils - Sketch Art - Pompoenen
6002/1344   Snij-debosstencils - Halloween heks
6002/1354   Snijstencil - Sketch Art - Kastanjeblad
6002/1383   Snij-embosstencil - Noor - Blauwe randmal
6003/0087   Snijstencil - Noor - VF - Spookjes
6011/0506   Papierset - Autumn colour
6200/0110   Magical Movers voor sliderstencils




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)