zaterdag 21 december 2019

Bloghop 21 dec

Hallo allemaal :)

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Kijk eens wat een leuke winter serie met pinquins er uit is gekomen. 
Of het mannengilet met de bier kroezen? 
We denken ook alweer een beetje aan het voorjaar met de mooie bloemenvormen en rand... Weer teveel om op te noemen, maar hierbij het overzicht...


Dit is mijn inspiratiekaart geworden voor de bloghop :)
Ik heb het een beetje simpel gehouden omdat ik net in een periode zit dat ik oma ga worden
( inmiddels al geworden op het moment dat de bloghop online komt :) )
dus mijn gedachten zijn er niet helemaal bij op het moment :)








 Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de namen),
dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 7 januari bekend. Hoppen jullie gezellig mee?
















gebruikte materialen:
6002/1175   Snijstencils - Noor - One of a kind - Labels assorti
6002/1176   Snijstencil - Sparren
6002/1333   Snijstencil - Noor - Winterborder
6002/1401   Snijstencil - Bille's Deco- Circles Daisy
6002/1412   Snijstencil - Margriet bloem
6002/1417   Snij-emboss-debosstencil - Pinguïnfamilie
6002/1420   Snij-emboss-debosstencil - Sneeuwpop op slee
6011/0640   Papierset - Design Winter Landschap
6410/0111   Clearstempel - Tekst kerst (NL)
7900/0015   sneeuw watten

21 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi deze kaart en van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkind! Veel geluk. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kleinkind 🎉. Je schreef dat jij jouw gedachten er niet bij had, maar ik kan er niets van zien, het is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd oma.
    Altijd weer even spannend allemaal.
    Maar dat is niet te zien aan je prachtige kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige winterkaart met de materialen van Joy craft. Superleuk.
    Fijne feestdagen. Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt en deze mooie kleuren!
    Groetjes suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, that's wonderful. Love the greytones. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful winter scene! Love the snowman and penguin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oma worden lijkt me geweldig. En deze kaart is top!gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je kleinkind !
    Wat een mooi kaartje in monotone kleuren. Prachtig gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eenvoudig kan ook mooi zijn, hoor! Ik vind dat je een leuke kaart hebt gemaakt. Proficiat met je kleinkind.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch een hele leuke kaart geworden. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je kleinkind

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met je kleinkind!
    wat een prachtig kaartje!
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je kleinkindje! Misschien een kerstkindje? Hele mooie kaart in de monochrome kleuren. Mooie tekststempel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your project is very nice and lovely. Great details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en chique gemaakt Sandra. Prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Simpel? Nou dat vind ik niet! Van harte gefeliciteerd met je kleinkind

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst gefeliciteerd met je kleinkind . Ondanks dat je zegt dat je de kaart simpel hebt gehouden vindt ik hem toch mooi . Ook de simpele kaartjes zijn met liefde gemaakt denk ik maar zo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie sfeervolle kaart. Ik hou van dit soort winterkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je kleinkind. Echt een super gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)