zondag 22 december 2019

Fijne feestdagen gewenst

Hallo allemaal :)

Vandaag heb ik een mooie kerstkaart voor jullie
 en heb dit keer een Harmonica Open Up Card gemaakt.

De tutorial vind je hier:


ik heb het supermooie nieuwe Papierset scrap - Noor - Design Forest Winter gebruikt
en ook voor dit papier geldt weer: je hebt dan niet veel meer nodig voor een mooie kaart :)



Op deze kaart heb ik ook weer iets oudere producten van Joy!Crafts gebruikt waaronder
het Snijstencil - Hoek Rococo en het Snijstencil - geschulpte vierkant



 Ook de Clearstempel - Tekst kerst (NL) blijft 1 van mijn favorieten voor kerstkaarten :)




Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)





gebruikte materialen:
6002/0588   Snijstencil - takje (2st)
6002/1175   Snijstencils - Noor - One of a kind - Labels assorti
6002/1184   Snijstencil - Hoek Rococo
6002/1230   Snij-embosstencil - Noor-Jingle Bells - Border-guirlande
6002/1301   Snijstencil - geschulpte vierkant
6002/1347   Snij-embos-debosstencil - Kerstbal met landschap
6011/0634   Papierset scrap - Noor - Design Forest Winter
6410/0111   Clearstempel - Tekst kerst (NL)

2 opmerkingen:

  1. Schitteren mooi kaartmodelletje, en meer moet dat niet zijn met dit prachtige papier.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in dit model en hele mooie papierkeuze ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)