dinsdag 21 april 2020

Bloghop 21 april - Heel veel kusjes

Hallo allemaal :)

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 4 aan de slag gegaan. En wat zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen! Super leuke items voor streetwear, zoals papier, schoenen enz. Een gave lijn voor mannen Industrial, maar ook weer een uitbreiding van 2 blauwe stencils van Noor!Design, leuke teksten en banners... teveel om op te noemen... hieronder een overzicht van alle producten...



Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de namen onder aan mijn post ), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs.
De winnaar maken we op de volgende bloghop 21 mei  bekend.. Hoppen jullie gezellig mee?
Je kan tot maandag 27 april  meehoppen voor de prijs.

Winnaars:
De winnaar van de bloghop van Maart is: Bea van http://beacrejakaarten.blogspot.com/ , Bea van harte gefeliciteerd met het winnen van de bloghop, mail je je gegevens naar anke@joycrafts.nl
De winnaar van februari heeft zich ook nog niet gemeld:
De winnaar van de bloghop van Februari is: Antjes kaartcreaties, Antje van harte gefeliciteerd met het winnen van deze bloghop, mail je je gegevens naar anke@joycrafts.nl

Dit is mijn inspiratiekaart geworden voor jullie met het prachtige nieuwe designpapier set:
Mint patroon, wat een heerlijke zachte kleurtjes :)


Aan beide zijden heb ik het nieuwe victoria border stencil gebruikt


Bij de bloemetjes heb ik het nieuwe stencil lang takje gebruikt.
Ik ben gek op takjes, je kan er nooit genoeg hebben :)
om het poezenplaatje heb ik een wat oudere stencil gebruikt:
Blauwe bloemcirkel met alfabet


en wat zijn de nieuwe duifjes toch vreselijk schattig :)
die mochten niet ontbreken op deze kaart.


het nieuwe clearstempel setje Tea Party past perfect bij het poezenplaatje


Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)











gebruikte materialen:
6002/0929   Snij-embosstencil - Blauwe bloemcirkel met alfabet
6002/1467   Stansmallen - Banners
6002/1471   Stans-debos-embossmal - Duif liefde
6002/1472   Stans-debossmal - Lang takje
6002/1491   Stans-embossmal - Noor - Border Viktoria
6011/0648   Papierset - Design - Mint patronen
6410/0526   Clearstempel - Tea Party


19 opmerkingen:

  1. Wat een superlieve kaart! Het plaatje is te schattig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige en mooie kaart, met lief plaatje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi dit kaartje Sandra...echt chique met die prachtige borders aan de zijkantjes en het super lieve plaatje is so cute!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waow, wat is dit mooi zeg. Deze kaart is echt een kaartje om jaloers op te worden. Prachtige mallen. Compliment.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een schitterende kaart weer. Dat nieuwe designpapier Mint is toch wel erg mooi als je het zo verwerkt ziet. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik wel een hele mooie kaart geworden. Die border rand vind ik prachtig. ( ook maar weer op mijn verlanglijstje zetten😅). Maar ik hou ook van deze kleur. Sterker nog, mijn slaapkamer heeft deze kleur. Echt favoriet dus. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Smelllllllllt ik ben verliefd
    De lieve katjes in het zachte mint en met de mooie mallen wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sierlijke kaart en wat een prachtige mallen heb je hiervoor gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful details! I love the delicate design on the dies you used and the picture of the sweet kitties!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie! Die nieuwe border mal is zooooooooo mooi en sierlijk! Wat ben ik blij dat ik deze besteld heb!En wat een schattig plaatje met die kittens! Echt knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW wat een onwijs gave creatie heb je gemaakt, in mooie licht subtiel kleurgebruik!
    Prachtige collectie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooie lief en romantisch is deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een LIEF kaartje! prachtige combi met het nieuwe designpapier en de malletjes... Wat zijn de duifjes superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dankjewel allemaal voor de lieve reacties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog zo'n prachtige creatie met de nieuwe materialen van Joy.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super lieve kaart! En inderdaad de duifjes zijn erg leuk! Heel veel ideeën opgedaan, dank je wel allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous papers and loving that sweet image. Super cute card as always.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een lieve, schattige kaart gemaakt. Het poezen plaatjes springt er echt uit. Wow....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)