dinsdag 28 april 2020

Lang leve lieve jij

Hallo allemaal :)

de nieuwe collectie 4 van Joy!Crafts is uit en wat zitten er weer gave spullen tussen :D
vooral het thema industrial is helemaal mijn ding omdat je het weer zo gaaf kan verwerken
in steampunk en op mannenkaarten.

Vandaar dus deze creatie vandaag van mijn hand:
een stoere verjaardagskaart voor een man:


Voor de basiskaart heb ik het zwarte kraftpapier van JoyCrafts gebruikt.
Het gave designpapier Men's World is ook weer verkrijgbaar :)



Alle stencils heb ik een roestig uiterlijk gegeven,
dat staat natuurlijk vreselijk stoer :)



ik ben weer helemaal happy met deze lijn en zal hem zekers vaker gaan gebruiken.






Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6002/1458   Stans-debos-embosmal - Industrieel lijsten
6002/1467   Stansmallen - Banners
6002/1473   Stans-debossmal - NoEnd - Industrieel hoek
6002/1474   Stans-debos-embossmal - No End Industriel rand
6002/1475   Stansmal - Industriele vlinder
6011/0575   Papierset - Noor - Men's world
6410/0526   Clearstempel - Tea Party
6500/0034   Lijmvellen A5 - Snel en Schoon
8089/0241   Kraftpapier Zwart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)