zaterdag 17 maart 2018

Maart challenge # 53 - gebruik een dier

Bij deze mijn bijdrage aan de maart challenge van hobbywinkel de egel ( 1 van mijn favo winkels al een hele tijd)  :D

Wil je meer weten van de challenge bezoek dan snel:
 Lopende Challenge


heb er een vlinder thema van gemaakt omdat ik A graag fotografeer in de natuur en B vlinders zijn gewoon heel bijzonder.De vlinder op de kaart is dan ook mijn eigen foto die ik heb gebruikt.

Als basis heb ik de ticketmal van studio light gebruikt, alleen niet gekocht maar zelf op de pc gemaakt in silhouette studio


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Sandra en wat knap om dit model zelf te maken. Ik lees net dat de stans van Studio Light overal uitverkocht is. Mooie kleurtjes en heel fijntjes afgewerkt.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) soms moet je wel ff creatief doen als de stansen niet meer verkrijgbaar zijn of als je ff het geld er niet voor hebt :) dan is de cameo soms een echte uitkomst :) nu weer aan de slag voor de nieuwe challenge :) groetjes sanda

      Verwijderen
  2. heel mooi San, fijn dat je weer lekker actief bent in knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Bea :) ik doe mijn best om weer bezig te zijn aangezien het buiten toch nog steeds te koud is voor fotografie ( voor mij dan ) xx

      Verwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)