zaterdag 25 augustus 2018

Christmas Time

Hallo Allemaal :)

Ook voor vandaag heb ik weer gekozen voor een frisse kerstkaart in mooie vintagekleuren, want met kerstkaarten kun je nooit vroeg genoeg beginnen :)



De basiskaart is 14 x 14 cm.
de 2e en 3e laag heb ik "verouderd" met een 3d schaartje (gedisstressed)
en de randen allemaal beïnkt met distress inkt.
Ik heb niet voor rode "besjes"gekozen voor op de kaart maar voor de kleur die er het beste bij past.
Het mooie sailing home papierblok doet ook prima dienst als kerstpapier :)


Ook de binnenkant van de kaart ben ik niet vergeten :)





gebruikte materialen:
6002/1054 - Kerstboom Merry Christmas

6002/1062 - Krans met vink

6002/0788 - Ster swirls

6011/0569 - Papierset Sailing Home




Dankjewel voor het bezoeken van mijn site en tot de volgende keer :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)