zaterdag 9 maart 2019

(JOYNEWS APRIL) Mr and Mrs....

Hallo allemaal :)

Kijk eens wat een supermooie produkten er weer uit zijn gekomen van Joy!Crafts :)
Ik mocht er alvast mee aan de slag voor het Joy!News van april en ik heb er een gave trouwkaart van gemaakt



Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het mooie romantische papier Wedding Roses en dan heb je eigenlijk al niet veel meer nodig :)


Ook heb ik gebruik gemaakt van het mooie glitterkarton van Joy!Crafts.
Geeft toch een beetje een bling bling aan de kaart.


En is de nieuwe bruidsboog stencil geen plaatje?
 ik vind hem geweldig net als het mooie wedding stencil met de teksten en de liefdes duifjes:)
alleen heb ik hier de duifjes alleen gebruikt van het stencil en er een foamplakkertje onder gedaan



Je zou toch bijna zelf weer gaan trouwen :P :P :P





Ik heb met veel plezier de inspiratiekaarten gemaakt voor het JoyNews
 en ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan de nieuwe produkten als ik :)

Dankjewel voor jullie bezoekje en tot de volgende x :)





gebruikte materialen:
6002/1263 - cut-embos-debossing stencil Wedding
6002/1265 - Mr en Mrs cutting stencil
6002/1267 - Wedding couple cut - embossing stencil
6002/1268 - Bridal Arch cut-embos-debossing stencil
6011/0611 - Wedding Roses design papier
6500/0215 - tacky glue
6500/0122 - tacky tape 6mm
8011/0652 - Glitter karton- roze,lila,l.groen,l.blauw,l.roze
6002/1177 - Snij-embosstencil - Parellint
6002/1142 - Blauw Kantrand
6002/1133 - Snij-embosstencil - Gras met vlinders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)