donderdag 7 mei 2020

Een knuffel in een papiertje

Hallo allemaal :)

Vandaag heb ik een stoere maar ook lieve kaart voor jullie :)
ik heb dit keer als basis de Dutch Doobadoo Card Art Mini album cirkels A4 470.713.740
gebruikt maar heb alleen de cirkels op een iets andere plek gemaakt.


de steampunk stencils van Joy!Crafts heb ik bewerkt met zwarte embosspoeder

In de cirkels heb ik er schudbolletjes van gemaakt





het zwarte embosspoeder is echt geweldig voor de gear stencils en het glittert geweldig :)




met de nieuwe bannerset en clearstempelset deze leuke tekst neer gezet.








Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6002/1458   Stans-debos-embosmal - Industrieel lijsten
6002/1467   Stansmallen - Banners
6002/1472   Stans-debossmal - Lang takje
6002/1474   Stans-debos-embossmal - No End Industriel rand
6002/1475   Stansmal - Industriele vlinder
6004/0039   Crafty Cocktail Bingo
6011/0575   Papierset - Noor - Men's world
6410/0526   Clearstempel - Tea Party
8089/0241   Kraftpapier Zwart

4 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart Sandra...heel mooi modelletje en prachtige details erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat ontzettend GAAF gedaan Sandra.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Super leuke details en geweldig hoe je die gears bewerkt hebt! Echt top!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)