zondag 30 augustus 2020

Proef de zomer

 Hallo allemaal :)

Collectie 8 van Joy!Crafts is uit en wat zitten er weer mooie spulletjes bij.

Ik ben gelijk maar aan de slag gegaan met deze vrolijke frisse zomerse kaart :D


Ik heb voor deze kaart het papier en de labellen vellen At The Beach gebruikt.
Daar wordt je toch gelijk vrolijk van?


Het zomerpret stencil heb ik gebruikt als silhouet ( dus gestanst uit zwart papier)
de wolkjes heb ik gemaakt met behulp van de woodsters.
Ik heb het buitenste randje als mal gebruikt en met de applicatieset van Joy!Crafts en inkt
de vormpjes ingekleurd


en ook bij deze kaart natuurlijk weer de binnenkant niet vergeten 
en heb er weer een pocket ingemaakt.Staat toch altijd weer een stukje gezelliger :)





gebruikte materialen:
6002/1494   Stans-embosmal - Noor - Scrap - Sterrenrand
6002/1540   Stans-embos-debosmal - Zomerpret
6011/0658   Papierset - Noor - Design - To the beach
6011/0428   Labelvellen - Noor - At the beach
6320/0020   Woodsters - Wolken - voor schudkaarten + deco
6200/0204   Applicatie set


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)