zaterdag 13 maart 2021

Happy Easter

 Hallo allemaal :)

vandaag heb ik een speels kaartje gemaakt voor Pasen,

weet eigenlijk nooit zo goed wat voor paaskaartjes ik moet maken,

vinden jullie dat ook zo lastig?


Voor het papier heb ik Sweet Herbs gebruikt,
mooie zachte kleurtjes om je dat lentegevoel te geven :)


Op een paaskaartje horen natuurlijk ook eieren en kuikentjes,
ook deze vind je bij Joy!Crafts.


Bloemen mogen natuurlijk ook niet ontbreken zoals deze mooie pioenroos stencil van Joy!Crafts.


Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6002/1514  stencil pioenroos
6002/1485   kuikentjes
6002/1486   stencil paaseieren
6002/1588   border viola
6370/0052   Artificial Flower - Roosjes kern zalm/rose/lila
6011/0668   designpapier sweet herbs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)