maandag 26 april 2021

Welkom lieve baby

 Hallo allemaal :)

Ik kon het niet laten om nog een creatie te maken voor een pasgeboren baby
met het mooie Anton Piek papier van Joy!Crafts



Dit keer heb ik een doosje gemaakt waar je weer een leuk
baby presentje in kan doen :)


Ook voor dit doosje had ik weer niet echt veel nodig
om er iets moois van te maken.


en jawel ook de pioenroos stencil van Joy!Crafts is weer aanwezig.
Samen met het gave takjes stencil.



Voor de binnenkant heb ik Bille's vierkante achtergronden stencil gebruikt
samen met 1 van de mooie Anton Piek plaatjes die ook bij het designpapier zit.


Beetje leuk aankleden met kant en voila....er kan een leuk kadootje in voor de kleine..



Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
6002/1514   pioenroos
6002/1571   Stans-debossing mal - Takjes met blaadjes
6002/1562   bille's vierkante achtergronden
6002/1604   border angel
6011/0670   Baby anton piek
6370/0076   Artificial Flowers - Besjes naturel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)