zondag 18 april 2021

10 vingertjes, 10 teentjes

 Hallo allemaal :)

Als er een baby geboren is of op komst is 
hoeft dat natuurlijk niet altijd met een kaartje :)


Ik ben aan de slag gegaan met het gave MDF hart van Joy!Crafts en de mooie
Anton Piek babylijn.
Zo kun je er toch een geweldig kado van maken?


In het bolletje heb ik nu schudmateriaal gedaan ( kleine hartjes)
maar je kan er natuurlijk ook babysokjes o.i.d in doen.


Ook mocht het mooie ooievaar stencil natuurlijk niet ontbreken.


En kijk eens wat een mooie plaatjes er bij zitten in het Anton Piek designpapier.
Ook hier heb ik weer het gave pioenroos stencil gebruikt voor de bloemen.


Het blauwe ronde Angel stencil zorgt voor een mooie afwerking voor het plateau :)

Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



gebruikte materialen:
----------------------------
6002/1514   pioenroos
6002/1571   Stans-debossing mal - Takjes met blaadjes
6002/1599   Stans - embosmal - Noor - Blauwe mal Angel
6002/1604   border angel
6002/1612   Stans-debos-embossing mal - Anton Pieck - Baby en Ooievaar
6011/0670   Baby anton piek
6320/0013   Hart staand met bol 5 cm
6370/0076   Artificial Flowers - Besjes naturel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)