zondag 14 april 2019

Beterschap

Hallo allemaal :)

ik ben weer eens lekker aan de freubel geweest met de nieuwe Joy!Crafts collectie 
en hebben jullie de leuke woodsters ( 6320/0001 ) al ontdekt?
Je kunt ze uiteraard voor verschillende dingen gebruiken,
ik heb er voor gekozen om er een stempel op te zetten
 en zo tover je weer een vrolijke beterschapskaart tevoorschijn ðŸ˜ƒ






dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)


gebruikte materialen:
6002/1257 - Snijstencil - Noor - Border blauw
6320/0001 - Houten Cirkels
6320/0002 - Houten Ellipsen
6011/0572 - Design Papierset - Noor - Lovely Aquarels
6410/0479 - Clearstempel - Mery's Sterkte/Beterschap



1 opmerking:

  1. Wat supergaaf die houten elementjes!!
    Komen ook op mijn verlanglijstje ...... (die steeds langer wordt)
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Ik ben altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.:)

Lieve groetjes Sandra ( Mystique-)